Snufkin: Melody of Moominvalley - Fuddler's Courtship
In this heartfelt novella-like story of romance, newfound friend Fuddler needs a helping hand to express his feelings.
Join Snufkin and his best friend, Moomintroll, as they embark on a camping trip deep into the wilds before winter sets in. What should have been a relaxing excursion for two, turns into a chaotic and romantic journey, with many new and old friends.
Snufkin: Melody of Moominvalley - Fuddler’s Courtship is a brand new pocket-sized adventure filled with wonderful encounters set amongst the striking watercolor visuals of autumn.
● Gone camping: Yet again the friends in Moominvalley find themselves in need of Snufkin and his best friend, Moomintroll. Head out on this pocket-sized adventure with a cast of your favorite characters, and make new friends in a journey sprinkled with surprises.
● Pushing the right buttons: Meet the charming yet shy Fuddler, and help him on a journey of the heart, exploring the complexities of love and romance in Moominvalley.
● Something’s in the air: Anticipation is in the air when the foliage changes color as Moominvalley welcomes the fall in all its splendor. Join Snufkin for a new atmospheric experience.