TRACK LIST
Super Spin Digital and Monstercat have hand-picked a selection of 10 incredible tracks for this DLC. Inside you will find a collection of nostalgic beats, popular Monstercat classics and some hidden gems which we think suit the gameplay of Spin Rhythm XD perfectly.