Steve and Alex from the Minecraft series are joining the battle! You can also choose to look like a Zombie or Enderman when selecting your fighter. Set out for adventure on the new stage, Minecraft World; dig for materials, craft items, and even place blocks!
Travel to six different biomes in Minecraft World, including the plains and the snowy tundra. There are also seven music tracks, mainly consisting of arrangements. Mine, craft, and battle it out!
・ Spirit Board additions: Other spirits from Minecraft that were added in Ver. 9.0.0. (*3) (*4)