Terry Bogard Challenger Pack
Here he comes! It's the martial artist from South Town they call the Legendary Wolf: Terry Bogard from the FATAL FURY series! Better not back him into a corner; he's got some wicked super special moves!
His stage is the King of Fighters Stadium, which has invisible walls at either side. Use them to launch your opponents at high speed and KO them hard! Includes a whopping 50 tracks, 17 of which are remixed!