The Champions' Ballad - DLC Pack 2
Following the guidance of an unseen voice, Link encounters a new test: the Divine Beast Tamer's Trial. Take hold of the One-Hit Obliterator to clear out monster encampments, discover new shrines, conquer a huge dungeon and more. Overcoming all these obstacles will earn you the power to call upon the Master Cycle Zero.
Additionally, help the travelling bard Kass complete an unfinished song left behind by his mentor. Better still, Kass is also inspired to write some verses of his own, revealing scenes from the Champions' and Princess Zelda's past that even Link never knew of. And what exactly could Kass's mentor's song be...?
Note: To play The Champions' Ballad content, you must first complete the four main challenges to free the four Divine Beasts.
The Ancient Bridle, which increases the spurs available when riding the equipped horse, and the Ancient Saddle, which lets you summon the equipped horse wherever it is, are hidden in treasure chests somewhere in Hyrule, waiting to be found.