Tick...tock...tick...tock...
Four fiendishly automated enemy factions bring new challenges to Root in a customizable alternative to the game's AI! Can you overcome the mechanical menace and secure your right to rule the forest?
The Electric Eyrie will inspire fear in the most stalwart of players. Like the Eyrie Dynasties, this bot can ramp up its action potential aggressively.
The Automated Alliance is especially zealous and will revolt frequently. Keep in mind their potential targets so you avoid any unpleasant surprises. Once they do establish a foothold, timing is critical. Don’t let them consolidate their warriors or you’ll be in trouble!
The Vagabot makes for a capricious friend or foe. Like a human player, he will reward those who craft items. But be careful, he can make for a dangerous enemy once he gets enough items to boost his maximum hits.