The adventure continues in The Dungeon of Naheulbeuk with this new DLC!
Once again, your favourite party of unlikely heroes are in a bit of a pickle: arrested by the Dungeon's Fund, they have to accomplish a dangerous mission to earn back their freedom. Join them in their new adventure across time and discover the secret behind the construction of the wackiest of dungeons, the dreaded Dungeon of Naheulbeuk. Prepare to fight the nefarious - and drowzy - cult of Dlul, the God of Sleep, to prevent the world from being stuck in an Eternal Nap.