Two new factions and Vagabond variants bring new challenges to Root!
The Riverfolk Company is open for business – the woodland may be at war, but there's no reason you can't make a profit! Establish trade posts and earn your victory!
Spread the scaly gospel of the Lizard Cult! Tend your gardens to radicalize new acolytes, and reveal the true extent of your proselytizing power!
Three new Vagabonds skulk into the woodland to help you swindle your way to victory! The Scoundrel torches the woodland rather than see others rule it; the Vagrant starts fights that others have to finish; and the Arbiter offers their services...for a price, of course!