The Wonderful 101: Remastered The Prince Vorkken
Install “The Prince Vorkken” DLC to unlock a new mode that lets you change the main player character to Prince Vorkken Ohgee, heir to the throne of the comet Rhullo and leader of the star-spanning Guyzoch Space Pirates! As Prince Vorkken, the Multi-Unite ability is replaced with “Enemy-Unite,” which summons a host of “Unify Monster” alien beasts!
"The Prince Vorkken" also works with the free Time Attack DLC. Use Prince Vorkken’s Enemy Unite to carve out a new path, and perhaps a faster time!