The Turbo Titans Car Pack injects a powerful shot of adrenaline into Beach Buggy Racing 2: Island Adventure with a diverse fleet of five incredible vehicles. Each machine is crafted with a completely unique persona, designed to refresh your game with a variety of new racing experiences and tactics.
All new cars come unlocked and ready to play! Complete the vehicle missions to unlock an exclusive gold skin for each car and brag about that bling.
With a range of fast, powerful, quirky and bold car designs, the Turbo Titans Car Pack offers exciting new racing experiences for your favorite off-road kart racing game!