Veronica's Hat + Outfit
A Mii Fighter costume of Veronica from DRAGON QUEST XI S is now available for purchase. You can don the red cap and cute braids of the most powerful mage! ...Except that the outfit part is for Swordfighters. But that's fine, you can still mix it up in Smash with Veronica's favourite staff!