Warhammer 40,000: Boltgun - Forges Of Corruption Expansion
You had a hell of a blast purging the heretics? Grab your holy chainsword, trusted bolter, and prepare for another adrenaline-pumping shootout, because your favorite Ultramarine is back! Bring Boltgun’s bloodfest to another level with its new DLC: Forges of Corruption. Dive into a brand new campaign consisting of 5 levels with varied environments inspired by the grim dark lore of Warhammer 40,000.