Donkey Kong
Retro is cool, so embrace Donkey Kong as much as is monkeyly possible. Take charge of the now famous Mario in an attempt to save your sweetheart from the towering ape. Use the baddie-bashing hammer to aide your quest, but do not rely on this tool alone. Wits and reactions are equally required, so put on your furry simian hat, sit back, and enjoy the NES Classic that is Donkey Kong.