Donkey Kong Country 2
Donkey Kong is back, but this time he's in enemy hands and in need of rescuing! Diddy takes the lead while being ably assisted by his new girlfriend, Dixie, in an epic platforming adventure game. Utilise rhinos, ostriches and barrels in a quest to free DK and save his banana stash! Donkey Kong Country 2 also allows you to play against three other friends simultaneously in fun mini-games, such as ostrich racing, and gyro-copter races. Add to that a wealth of combined moves between the two apes and dozens of levels just begging to be explored and you get a game that truly is your monkey's worth.