Harry Potter and the Goblet of Fire
Harry and his pals are about to embark upon a magical journey; the bespectacled boy wizard has been chosen as a contestant in the prestigious but punishing Triwizard Tournament. Hermione and Ron are both playable characters, and the three friends will need to work together if they're to overcome the deadly obstacles that stand in their way. The trio can combine magical spells into one almighty incantation, providing the raw power to overcome otherwise impenetrable hazards. You'll also visit famous locations like the campsite of the Quidditch World Cup and the chilly depths of the Black Lake - where you'll need to rescue your friends from a terrible fate. With flame-breathed dragons to outwit, diabolical mazes to conquer and even Lord Voldemort himself to contend with, Harry Potter fans are sure to find this latest adventure absolutely enchanting.