The SpongeBob SquarePants Movie
The evocatively named SpongeBob SquarePants blazes onto Game Boy Advance in this preposterous platform game. Manoeuvre SpongeBob and his trusty if unintelligent chum Patrick simultaneously; the two must hotfoot it to Shell City in order to claim King Neptune’s crown and thereby clear the name of a beleaguered crab who stands accused of a crime he did not commit.