Reploids are being turned into lifeless shells as if their souls have been erased, so X and Zero must hunt down the culprits. Switch between X or Zero as you battle enemies and defeat deadly bosses.
Gather power-up parts to increase your abilities, equip special weapons unique to X or Zero, and solve the mystery to restore the Reploids' missing souls!