Someone's got the munchies again!
Gobble, gobble, gulp! Who's munching power pellets? Who's zipping around the maze at top speed, chomping up ghosts and scoring big points? It's Pac-Man, the world's hungriest character! Devour a fruit treat and get a big bonus score. But if you're caught by the little haunters, you're ghostflakes! Use the warp tunnel for a quick escape.