Donkey Kong 3
Unique to the classic series, Donkey Kong 3 is a frantic action game starring newcomer Stanley, whose greenhouse has been invaded by the troublesome ape and swarms of angry insects.
Armed with a spray can, you must push Donkey Kong up the screen while fending off the swarms of bugs intent on stealing Stanley's precious flowers.