Golf
Test your skills across 18 holes of realistic links action. Golf offers classic stroke play for solo players, while two players can compete in stroke play or match play.
From twisting fairways and dense forests to water hazards and deadly bunkers, Golf is packed with challenges for budding pros or newcomers alike.