Mighty Final Fight
Haggar, Guy and Cody are back to rescue Haggar's kidnapped daughter and clean up the streets of Metro City! Mighty Final Fight takes the concept of the original arcade version but shrinks the characters to mini proportions, and beefs up the gameplay with the addition of an experience system to level up characters' abilities.