Pinball
The NES version of Pinball was one of the first video game recreations of the classic game, and it's still as crowd-pleasing as ever. Use the flippers to keep the ball in play for as long as possible, and rack up a winning score.
There are two difficulty settings, and modes for one- or two-players so you and a friend can battle for the highest score.
Mario also makes an appearance in the bonus stage in which you must save Pauline, the damsel in distress from Donkey Kong, with your pinball prowess!