Get ready for furious side-scrolling, platforming ninja action! The mad emperor Garuda holds the city trapped in his diabolical claws. Only two brave ninja warriors dare to stand against him. They move as silently as shadows in the snow, swift and graceful as the wind, and strike with the explosive fury of razor-clawed tigers!