Street Gangs
Street Gangs is the Western version of the acclaimed Japanese hit Downtown Nekketsu Monogatari, a unique mix of beat ‘em up and RPG.
Friends Alex and Ryan must save River City from the evil Slick and his gang who have also kidnapped Ryan's girlfriend Cyndi. Fight your way through gang members and bosses, raise your stats by eating the right foods, and gain new techniques by reading special books.
Play solo or battle with a friend in the two player co-op mode, to save Cyndi and River City!
This game on Wii U Virtual Console is the European version of the game. The aspect ratio has been corrected for this release.