Wario's Woods
The Peaceful Woods were once a safe haven for all gentle creatures... until Wario turned up. Now the place is swarming with monsters, and only Toad can clear up the mess!
Wario's Woods is a fast-paced puzzle game in which Toad must line up bombs and enemies into rows of matching colours. Clear enough sections of the forest to go up against the mighty Wario himself!
Wario's Woods on Nintendo 3DS also features Download Play, allowing you to connect to another player's system and compete in a VS battle, with just one copy of the game.