War & Romance Visual Novel
It's an adventure of noble warriors at the time of tyranny and slavery. A love story during brutal war times in a world full of conflict.
The story is deep, with plot twists and based on historical true events, with different themes. A beautiful War & Romance thriller. You will go through historical battles between pharaohs, Persians, Arabs, Muslims and Byzantines. You will enjoy with our characters like a Byzantine noble fighting to save the girl he loves, an Egyptian girl escaping from an oppressive military rule, a noble warrior that goes above the standard of his time....