Zeus Quests Remastered Anagenissis of Gaia
Zeus Quests Remastered is a silly point and click adventure game with light-hearted humour. It combines Greek mythology with sci-fi in a twisted way!
You control Zeus (Boss of Olympus) who is a wacky character. He tries to fix a time machine to save the planet from an explosion. Everything happens in Greek mythology timeframe. The characters and dialogues are silly and translated into six languages. There is English voice-over in some cutscenes.