After years of undercover work on the Force, John Tanner decides to take matters of crime and punishment into his own hands, regardless of what the Law dictates. In a corrupt New York City run by criminal mobs, Tanner saves Senator Ballard’s life: he needs help in leading a crusade against crime and Tanner instantly accepts the offer to clean the city - off the record - with the Senator’s protection.
Tanner becomes a renegade and must take out five kingpins of crime and corruption... Helped by his few friends and with no badge to hold him back, Tanner wages a war against crime with his weapon of choice: his car!
Driver Renegade 3D is the first exclusive action driving game on Nintendo 3DS that lets you experience the intensity and brutality of urban car chases in 3D. Drive recklessly, perform jumps to fill your Rage bar and unleash devastating takedowns on enemy cars!
Find out more by reading our Driver Renegade 3D interview with Ubisoft's Nouredine Abboud.