FIFA 15 Legacy Edition
Get your football fix wherever you are with FIFA 15 Legacy Edition on Nintendo 3DS and 2DS! Take the beautiful game right into your hands, replete with updated rosters and kits, authentically representing over 30 officially licensed leagues, 50 real-life tournaments, 500 clubs and 12,500 players!
After you get kitted up, there are two exciting game modes to choose between: a traditional 11-on-11 pitch match, or a five-a-side clash on the streets. On top of the standard button input, optional Touch Screen controls give you the deadly accuracy you need to complete nifty passes or to score that glorious, curving goal from the corner!
You can also create a virtual footballer based on yourself using 3D Street Football Mode, then take them from a complete unknown to a world-famous player!
Proving you’re best with your boots is easier than ever: take on a mate in either 11-a-side or 5-a-side matches via Local Play to determine who’s worthy of playing for their country, and who deserves to be playing in the lower leagues! So kick off your journey to the top as one of many famous players in FIFA 15 Legacy Edition on Nintendo 3DS and 2DS!