Hotel Transylvania
Explore the castle with Mavis, Dracula's daughter, and her friend Jonathan. As the two companions roam, they must be constantly on the lookout for Quasimodo. Quasi wants to catch Mavis's friend and serve him at Mavis's 118th birthday extravaganza! He has instructed skeletons, zombies, and suits of armour to find Jonathan and deliver him to the kitchen...