Uncover the secret behind the mysterious Obsidian weapons and defend Ninjago from a cast of infamous enemies in an action-packed adventure. Explore Toxic Bogs, Chen's Island and other familiar locations using bikes, jets, mechs and even dragons! Use your Spinjitzu abilities to storm through enemies and puzzles alike, and team up with allies to use the multi-elemental Tornado of Creation!