Mario may be two-dimensional but this adventure is anything but thin! Paper Mario brilliantly blends the hero's platform antics with a hilarious role-playing quest full of offbeat characters and wacky challenges.
Embark on an epic journey through the Mushroom Kingdom to release the Star Spirits imprisoned by a power-hungry Bowser.