Lego Star Wars: The Complete Saga
Grab your light saber and depart for a galaxy far, far, away with Lego Star Wars: The Complete Saga on Nintendo DS! Taking in famous scenes from every one of the six Star Wars movies, Lego Star Wars: The Complete Saga brings the epic Star Wars story to life in the palm of your hand!
Combining two previous Lego Star Wars games into one package and throwing in a horde of incredible extras, Lego Star Wars: The Complete Saga on DS lets you play as over 160 of your favourite characters as you set out to master the Force and prove yourself a true Jedi! The game features the tongue-in-cheek humour typical of the series and makes use of the DS Touch Screen to let you unleash the force with simple sweeps of the stylus!
Fans of the previous Lego Star Wars games will be able to lose themselves in 30 levels created especially for the DS – like the high-speed pursuit of bounty hunter Zam Wessell made famous in Star Wars Episode II. A new Challenge Mode, additional Force Powers and DS exclusive mini games also help to take the latest game in the series to another dimension.
Of course, no Lego Star Wars game would be complete without the ability to customise your own character brick by brick, and Lego Star Wars: The Complete Saga lets you pick and choose your unique look by combining features of Star Wars characters who have appeared in every one of the famous films. Launch yourself into Lego Star Wars: The Complete Saga on DS; where the force is always with you!