Mario & Luigi: Partners in Time
Mario and Luigi team up with their younger selves in a time-twisting, tongue-in-cheek tale that sees the heroic brothers face a new foe: mushroom-like aliens known as Shroobs!
In Mario & Luigi: Partners in Time, take control of both adult and baby versions of the heroes, and use their unique skills in the battle scenes, as you get hands-on to hit the right buttons at the right moment.
This hilarious role-playing adventure features a wacky sense of humour, and appearances by all your favourite characters, from Yoshi to Baby Bowser.