Pac 'N Roll sees the ever-adventurous Pac-Man hit Nintendo DS for a romp across some spectacularly spaced-out environments. Use the stylus and touch screen to send Pac-Man rolling, dashing and bouncing around the levels - but don't let the chunky round guy go flying off the edge! Roll around 7 worlds, snaffling up pellets and dodging or eating the Ghosts. Using the precision power of the stylus, you can negotiate hairpin turns or bring Pac-Man to an instant halt - handy when he's on the brink of a chasm... On your adventure you'll roll around hills, dart through tunnels and overcome hazardous territory like moving floors as you explore maze-like areas such as Castle Pac, Gyro-Jungle and Ghost Land. There are also dash panels and jump zones that can prove a help or a hindrance, and you'll need to use elevators and even see-saws to progress! Use power-ups like Winged Chocolate that lets you fly across worlds and leap over ghosts, or grab the Knight Chocolate to pick up some armour that lets you absorb more damage - and, helpfully, crash through some walls. If that's not enough, you can also experience the original Pac-Man arcade game - play against a pal to see who can reach the highest score...