A brilliant new spin on the world’s #1 puzzle game!Spin, match, explode… wow! It’s a brilliant new way to play! Spin and match explosive gems for shockwaves of fun in this quick-play version of the award-winning PopCap game. Rotate jewels to set up electrifying combos, overcome obstacles like Locks and Bombs, and create high-voltage Flame and Lightning gems.Play the intensely fun Classic mode or take on a friend in the new 2 player Battle mode! No matter how you play, you’ll find endless ways to win!