Burn rubber with Fire Panic! As a futuristic firefighter in Fire Panic, you are facing the continuous challenge of extinguishing more and more fires that keep flaring up. To do this, use your stylus and mark the fastest route for your fire engine to get to each blaze. The engine will follow the line you drew and automatically douse each fire it passes along the way. A thrilling experience every time you play!