The re-opening of Mario’s theme park, Super Mini Mario World, was going so well... until Donkey Kong burst in and kidnapped the hapless Pauline once again! So it’s up to you and the Mini Marios – tiny mechanical Mario toys – to rescue Pauline from that crazed ape’s clutches. Instead of controlling the Mini Marios directly, you use the stylus to manipulate objects in each trap-laden level, and lead the fragile toys safely to the exit. Once you clear all eight levels on a floor, you’ll get a chance to pummel Donkey Kong with your Mini Mario-launching cannon! Another feature is the Construction Zone, which allows you to create your own original levels, play levels that you or others have made, and share or download levels via Nintendo Wi-Fi Connection or local wireless communications. Screen text can be set to English, German, French, Spanish or Italian.