The legendary Oscar in Movieland is now on Nintendo DSiWare!
Following his mega-successful Oscar in Toyland escapades, Oscar now plays the leading actor in sensational worlds of hit movies and TV shows. Enjoy platforming gameplay in worlds that include themes from Sci-fi to Cartoons, Westerns to War, Horror to Jurassic, not to mention the appearance of a zany Game Show host - this is a game not to be missed.
Oscar in Movieland pushes Nintendo DSiWare to new limits with eye-popping graphics, parallax scrolling backgrounds and fabulous gameplay. This platformer is packed with hours of fun and non-stop action.