Shapo is a challenge that will keep you on the edge! Balance the scales as you place shapes made of different materials. Play more than 150 levels in Classic or Puzzle mode to unlock the greatest Wonders of the World. Enjoy exciting power-ups and magical balls! Great sound and graphics brings 15 Wonders of the World to life.Please note that elements of this software may have been featured in previously released software.