Mario Power Tennis
A tennis court where racquets can be substituted for giant mallets, and players need to dodge the on-court crocodiles even as they return their opponent's serve; it has to be Mario Power Tennis! Though he doesn't cut the most obvious of sporting figures, Mario's prowess on the tennis court is a wonder to behold. With opponents like Luigi, Wario and Donkey Kong to play with or against, a range of shots for every occasion and even some spectacular special moves for those do-or-die moments, this is the most surreal - and stupendous - match you'll ever take part in.