Following successful stints on the tennis court and the golf course, now Mario turns his hand (well, foot) to the world of soccer. Mario Smash Football sees Mario's phenomenal ball-skills brought to the fore as he demonstrates a startling range of unorthodox shimmies and swerves. Awesome overhead kicks and 30 yard screamers make Bowser and the boys more entertaining to watch than Real Madrid, while the multiplayer matches are a must too, with up to four players taking to the turf. Just watch out for opponents booting spiny shells in your direction, and whatever you do, stay clear of those Chain Chomps... The wildest footballing spectacle since Liverpool won the European Cup, Mario is scoring for fun on GameCube.