Mario Superstar Baseball
Let's play ball! With the girth of Babe Ruth and slugging power to match, Mario's a natural when it comes to playing a little hardball. Mario Baseball features gameplay that's incredibly easy to pick up and play yet surprisingly rewarding; whether you're pitching, fielding or swinging that bat, you'll be having a ball. Up to four players can take part in a multiplayer game, and if you get tired of the main game you can try your hand at various baseball related trials in the Challenge mode. With more than 50 characters from the Mario universe making an appearance, and an ample selection of character specific power shots to pull off, even if you're already familiar with the sport this is a whole new ballgame. And trust us, Mario's hit another homerun...