Sonic Gems Collection
It's a Sonic explosion! Sonic the Hedgehog has appeared in countless videogame classics; now Sonic Gems Collection lets you play some of the spiky blue guy's lesser known adventures. This compilation is a GameCube exclusive; 'til now, these games were only available in arcades, or on Sega consoles. The package features the rarely seen but highly acclaimed Sonic CD, a time-travelling epic adventure in true turbo-tumbling, side-scrolling Sonic style. Also included is 3D fighting game Sonic the Fighters, where your favourite Sonic characters can slug it out in head to head or team battles. Sonic R is a genius racing game complete with kooky corkscrew twists and outlandish circuits. There are also six treasured Sonic titles from the Game Gear years, including Sonic Spinball, Sonic the Hedgehog 2, Sonic the Hedgehog Triple Trouble, Sonic Drift 2, Tails’ Skypatrol and Tails Adventures. Whether you're a Sonic-obsessive or just hanker for some 'hog-based arcade action, this one's a Gem.