Tom Clancy's Rainbow Six Lockdown
Take command of Team Rainbow, the world's most formidable Counter-Terrorist force! Prevent a potentially catastrophic bioterrorist strike as you fight to protect not just world security, but also the lives of your own squad; this time the terrorists are actively targeting members of Team Rainbow. Explore hostile territory in locations as varied as Pretoria in South Africa, or Edinburgh in Scotland. Issue attack orders to your colleagues - or forget about delegation and take out the trash yourself. You won't be approaching your enemies solely from ground level, either - one level sees you flying over Amsterdam in a helicopter, picking off targets with a sniper rifle. A darker storyline than previous Rainbow Six games, plus state of the art weaponry and equipment make for a compelling single player campaign. The new experience system means your skills can improve as you complete more missions, too! Whether you're playing alone or with friends, Lockdown is a squad-based spectacular.