.Cat Nincat Dinogotchi
2 - Help the Ninja Cat go through the countless different Japanese villages, quickly perform the most awesome jumps, unlock new skills and complete all the 50 levels of this wonderful game.
3 - Have you ever wished to pet a dino? Then Dinogotchi is a perfect game for you! In this tamagotchi-like game, you'll take care of cute dinosaurs since their birth and watch them grow up and evolve into new species, play minigames and give a lot of love to your little pre-historic friends!