30-in-1 Game Collection: Volume 2
Six exotic islands filled with games and trophies are waiting for adventurers of all skill levels! Explore the islands solo, invite a group of friends over for some local co-op and competitive gameplay, or round up the troops for some wholesome family gaming! Race across island maps in a quest to be crowned Island Ruler!
Unlock trophies to customize the look of your Welcome Screen! Topple the scores of your friends and players from around the world to gain online leaderboard fame, and in the process, unlock new islands filled with a variety of new games. Become the ultimate master of 30-in-1 Game Collection Volume 2!