A Duel Hand Disaster: Trackher
SPLIT SCREEN SINGLE PLAYER TWIN STICK RISK ‘EM UP - You will be controlling two ships simultaneously. The devil is in the details. The left side is invincible, however shooting and moving consumes your LINK. In order to restore it you must recover MATERIAL on the right side. MATERIAL multiplies your overall score so use it with absolute discretion. On the right side you are recovering resources and will need 12 PARTS to extract and mark your leaderboard position. Don’t doubt yourself. Push yourself. You will be rewarded and you will be tested.
TEARS - Each Tear consists of new challenges with hella bonuses attached to them. Focus, overcome, and survive.
If you want a challenge you came to the right place. Don’t doubt what you are capable of. Get out of your comfort zone. Question everything.