ALPHA MISSION II is a shooting game released by SNK in 1991 in Japan.
The game is a fan-favourite in the genre, and features unique gameplay allowing players to collect and upgrade armour power-ups and switch them out on-the-fly.
This second entry in the series adds a wealth of new flashy armour power-ups, expanding on the tactical and exciting gameplay the series is known for.