ACA NEOGEO SAMURAI SHODOWN II
The legendary weapon-wielding fighting game returns stronger and sharper than ever! Four newcomers join the battle for a total of 15 combatants ready to step on the stage of grand battles. With the new Rage System and Weapon Breaking Attacks, epic and intense battles are waiting for you!